Categories
-
72. Puch
- Grand prix
- Monza 3/4 gear
- Monza 2 gear
- Puch Pioneer
-
Puch Maxi P + K + KL
- Maxi - P
- Maxi - K
- Maxi - KL
- Maxi - KSL
- 01. Motorhus, pakninger og simmerringe
- 02. Krumtap, cylinder, stempel og topstyk
- 03. Kobling
- 04. Gearkasse
- 05. Kickstarter
- 06. Karburator
- 07. Luftfilterkasse
- 08. Udstødning (lydpotte)
- 09. Tænding
- 10. Tænding udv. tændspole
- 11. Tænding med lysspole
- 12. Stel, benzinhane og sæde P+K
- 13. Stel, benzinhane og sæde KL
- 14. For og bagskærme
- 15. Bagagebærer
- 16. Sidedæksler og støttefod
- 17. Cykelanordning
- 18. Fodbremse og fodhvilere
- 19. Svinggaffel og bagteleskop
- 20. Forgaffel
- 21. Styr og betjeningsgreb før 1977
- 22. Styr og betjeningsgreb efter 1977
- 23. Kabler
- 24. Forhjul
- 25. Baghjul
- 26. Baghjul
- 27. Forlygte
- 27-1. Stop-, blink- og baglygte
- 28. Elektronisk udstyr
- 29. Værktøj, speedometer og ekstra udstyr
- Maxi 2 gear
- Maxi Plus
- Maxi Mini
- Puch Maxi 1K / 1 KL / 2K (Piaggio)
- Puch P1 (Piaggio)
- VZ50
- MS50
- VS50
- DS50
- R50
- Magnum
- Puch 6 gear
- Ledningsnet, dansk produceret
- Stelnumre og årstal
- 99. Universal
- 200. Årgangstabel, Stelnumre & årstal, Importørkoder
- NYHEDER
- TILBUD
- Top
- 72. Puch
- Puch Maxi P + K + KL
- Maxi - KL
Fra 1977 importeres Puch Maxi KL modellen, som har det samme stel som 2 gears, men med en almindelig Maxi K motor.
Maxi KL blev importeret til Danmark fra 1977 til 1982 i farven sølv.
I 1983, 84 og 85 blev der ikke importeret Maxi KL til Danmark.
Den kom atter på det danske marked i 1986 i farven koksgrå, og var på det danske marked frem til 1989. I 1989 blev den udover koksgrå lanceret i rød.
Maxi KL blev frem til 1987 produceret af Puch fabrikkerne i Graz - Østrig, og herefter yderligere 2 år frem til 1989 ved Piaggo, Milano, Italien.